Algemene voorwaarden
1. Annulatie
In geval van annulering later dan 23u59 voor aankomstdatum wordt 100% van de verblijfskost aangerekend. Deze annuleringscondities gelden niet voor non-refundable reserveringen en promoties.

Non-refundable reserveringen kunnen niet worden geannuleerd, noch kunnen veranderingen aangebracht worden aan deze reserveringen. Er wordt ten allen tijde 100% van de verblijfskost aangerekend.

2. Betalingen
Het verblijf wordt ten laatste op moment van check-in betaald, tenzij uitdrukkelijk anders werd bedongen. Op de vervaldag van onbetaalde facturen zullen deze van ambtswege, zonder voorafgaandelijk bericht 15% per jaar opbrengen, met een minimum van € 35. Bij geschillen is enkel de rechtbank bevoegd.

3. Reservering
Een reserveringsaanvraag van de klant dient altijd bevestigd te worden door ibis Styles Hasselt City Centre. Zonder de bevestiging is er geen sprake van een reservering of boeking.

4. Prijzen
Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van fouten of een duidelijk afwijkende prijs. In dit soort gevallen heeft de hotelier het recht de boeking te annuleren.

5. Informatie op website
ibis Styles Hasselt City Centre zal redelijke inspanningen verrichten om correcte en up-to-date informatie te voorzien op onze website. ibis Styles Hasselt City Centre kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website. ibis Styles Hasselt City Centre kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van deze website en eventueel onjuiste informatie op deze website.

6. Huisdieren
Huisdieren zijn niet toegelaten in ibis Styles Hasselt City Centre.

7. Aankomst
Check-in is vanaf 15.00 uur de dag van aankomst.
Bij betaling van voorschot of opgave van kredietkaartnummer worden de kamers gegarandeerd op de dag van aankomst.

8. Vertrek – Check-out
Wij vragen de kamer te verlaten op de vertrekdag voor 11:00

9. Verblijf
Bij schade aangericht door de klant, de personen die hem vergezellen, of de personen waarover hij de hoede heeft, aan de roerende en onroerende goederen van ibis Styles Hasselt City Centre, dient de schade op eenvoudig verzoek van ibis Styles Hasselt City Centre vergoed te worden en dit uiterlijk bij het vertrek van de klant.
Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of verlies aan/van of op het hotelterrein geparkeerde voertuigen, noch hun inhoud.

10. Rookverbod
In België geldt een algemeen rookverbod in openbare ruimtes. In navolging van deze wetgeving worden alle kamers uitsluitend verhuurd als niet-rokers kamers. Bij het ontstaan of achterlaten van rookgeur in de kamer (of op een andere openbare niet-rokersplaats in het hotel), worden schoonmaakkosten en/of herstellingskosten aangerekend. Het hotel zal deze kosten berekenen op basis van de geleden hinder en schade, met een minimum van € 150.

11. Aansprakelijkheid
ibis Styles Hasselt City Centre aanvaardt geen aansprakelijkheid voor:
· Diefstal, verlies of schade, van welke aard ook, tijdens of als een gevolg van een verblijf in ons hotel.
· Het onklaar geraken of buiten werking stellen van technische apparatuur.
De gast en de personen die hem of haar vergezellen, zijn hoofdzakelijk aansprakelijk voor alle verlies en/of schade die voor ibis Styles Hasselt City Centre zal ontstaan als direct of indirect gevolg van hun verblijf, ongeacht of dit werd veroorzaakt door handelen of nalaten van henzelf dan wel van derden, die zich door hun toedoen in het hotel bevinden, alsmede van alle schade die veroorzaakt is door enig dier en/of zaak die zij onder zich hebben. Bij niet juist gebruik (en aldus het niet juist achterlaten van de hotelkamer) kunnen aanvullende (schoonmaak) kosten worden aangerekend.

12. Overmacht
Overmacht aan de zijde van ibis Styles Hasselt City Centre bestaat indien de uitvoering van de overeenkomst geheel of gedeeltelijk, al dan niet tijdelijk wordt verhinderd door omstandigheden gelegen buiten de wil van ibis Styles Hasselt City Centre, daaronder mede begrepen:
Oorlogsgevaar, personeelsstakingen, blokkades, brand, overstromingen en andere storingen of gebeurtenissen.

13. Klachten
Ondanks alle zorgen van ibis Styles Hasselt City Centre, kan het voorkomen dat u een gerechtvaardigde klacht hebt. U moet deze klacht ter plaatse melden, ten laatste bij uw vertrek, om ibis Styles Hasselt City Centre in gelegenheid te stellen e.e.a. onmiddellijk op te lossen. Mocht de klacht niet tot tevredenheid worden afgehandeld, dan heeft u uiterlijk 14 dagen na vertrek de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen per mail naar HC440@accor.com

ibis Styles Hasselt City Centre
TAVOLARE BV
BTW: BE1007.048.852
Thonissenlaan 52 – 3530 Hasselt – tel: +32 11 23 11 11


Disclaimer: foto’s zijn ter illustratie, inrichting en opstelling van kamers kan verschillen
Reproductie of distributie van de website of de inhoud van de website voor commerciële doeleinden is verboden.

Contact
+32 11 23 11 11
HC440@accor.com

Click here for our Terms & Conditions
Made on
Tilda